Varlamore: The Final Dawn - Epicki finał dostępny już teraz
Ostatni rozdział sagi Varlamore wprowadza Master Quest, pierwszego delve bossa w historii OSRS, nowe aktywności i ekscytujące nagrody.
Znane problemy
Przed przystąpieniem do nowej zawartości, warto zapoznać się z aktualnie znanymi problemami:
-
Problem wizualny z petem: Niektórzy gracze mogą zobaczyć “The Doom of Mokhaiotl” pet w liście swoich petów w “pet house”, mimo że nie można go stamtąd wyjąć. To czysto wizualny błąd, który zostanie naprawiony w najbliższym czasie.
-
Problem z przejściem na kolejny poziom bossa: W niektórych przypadkach, szczególnie na poziomie 2, dziura prowadząca do następnego poziomu “The Doom of Mokhaiotl” boss może nie pojawić się po pokonaniu bossa. Problem jest obecnie badany przez zespół deweloperski.
Wprowadzenie do The Final Dawn
Najnowsza aktualizacja “Varlamore: The Final Dawn” stanowi kulminacyjny finał całej sagi Varlamore. To monumentalne osiągnięcie w rozwoju Old School RuneScape, które wprowadza nie tylko epicką “Master Quest” kończącą całą fabułę, ale również zupełnie nowy rodzaj contentu PvM w postaci pierwszego w historii gry “delve boss”.
Aktualizacja ta reprezentuje ponad rok intensywnej pracy nad rozwojem regionu Varlamore, wprowadzając bogactwo nowych aktywności, które na długo zatrzymają graczy w tym fascynującym królestwie. Od spokojnych aktywności typu “Fletching” w górskiej wiosce Auburnvale, przez intensywne walki w “Custodia Pass Slayer Dungeon”, aż po społecznościowe zmagania z “Gemstone Crab” - każdy znajdzie coś dla siebie.
The Final Dawn - Master Quest
Fabula i wymagania
“The Final Dawn” to “Master-tier quest”, która stanowi epickie zakończenie całej historii Varlamore. Przez ostatni rok gracze odkrywali starożytne sekrety, walczyli z podejrzanymi kultami i stawiali czoła ciemności w sercu Shining Kingdom. Teraz nadszedł czas, aby doprowadzić wszystko do końca.
Ta quest odkryje prawdę o “Old Ones”, losach Varlamore, a nawet kilka rzeczy, których gracze nie powinni byli znaleźć. Misja ta stanowi naturalną kontynuację wątków rozpoczętych w poprzednich questach regionu.
Wymagania do rozpoczęcia:
- Ukończenie questów “The Heart of Darkness” i “Perilous Moons”
- Poziom 66 w “Thieving”
- Poziom 52 w “Fletching”
- Poziom 52 w “Runecraft”
Zalecane:
- Poziom walki 85
Nagrody z questa
Po ukończeniu questa gracze odblokują dostęp do nowego “delve boss”, nowych rodzajów “nagua” do walki, oraz otrzymają unikalną broń “melee”, która jest równie gorąca jak quest, z którego pochodzi.
Specyfikacja nowej broni:
- Statystyki porównywalne do “Dragon Scimitar”
- Wymaga 60 poziomu “Attack” do założenia
- Koszt “Special Attack”: 30%
- Bonus do celności: +50%
- Bonus do obrażeń przy trafieniu: +50%
- Efekt podpalenia zadający 10 obrażeń przez 24 sekundy (efekt się stackuje)
W przypadku utraty broni, można ją odzyskać za 75,000 GP. To również kwota, którą otrzyma PKer, który zabije gracza posiadającego tę broń.
Nowe Obszary
“The Final Dawn” wprowadza trzecią ekspansję dla Varlamore, obejmującą:
- “The Auburnvale Fletching Activity”
- “The Custodia Pass Slayer Dungeon”
- “The Gemstone Crab”
- “The Doom of Mokhaiotl”
The Doom of Mokhaiotl - pierwszy delve boss
Koncepcja delve system
“The Doom of Mokhaiotl” to rewolucyjne podejście do contentu PvM w Old School RuneScape. To nie jest zwykły boss fight - to “Delve system”, pierwszy w historii gry solo endgame PvM challenge w stylu “enrage”. System ten składa się z ośmiu eskalujących poziomów trudności, bez checkpointów, bez litości i bez łatwej drogi ucieczki.
W przeciwieństwie do tradycyjnych bossów, “Osto-Ayak” (jak nazywali go “Old Ones”) nie umiera po pokonaniu. Zamiast tego zakopuje się głębiej, przeciągając gracza na nowy poziom za każdym razem. Gracze mogą ścigać go przez osiem poziomów trudności, ale podłogi nie kończą się, dopóki gracz nie przestanie.
Mechanika i trudność
Na końcu każdego poziomu gracze stają przed wyborem: odejść z zdobytym lootem lub podążyć za “Osto-Ayak” na kolejny poziom “Delve”, gdzie nagrody są większe, ale ryzyko również wzrasta. Każdy run to pojedyncza sesja - jeśli gracz opuści dungeon, wraca na poziom pierwszy. Jeśli umrze, straci cały swój loot.
Pierwsze poziomy są na poziomie trudności “Corrupted Gauntlet” z dodatkowym pazurem. Aby dotrzeć do samego dna, gracze będą potrzebować:
- Solidnego zrozumienia mechanik gry
- “Infernal Cape” na plecach
- Umiejętności zachowania spokoju w naprawdę trudnych sytuacjach
Wsparcie dla uczących się:
- 75% redukcja kosztów śmierci na każdym poziomie, gdzie personal best gracza wynosi poniżej 20 prób
- Osobne śledzenie dla każdego poziomu
- “HiScores” będą śledzić najgłębsze ukończenia
- Każdy run powyżej poziomu 8 będzie liczył się do rankingów
Nagrody z delve boss
The Eye of Ayak
“The Eye of Ayak” to przeklęta, jednoręczna broń “Magic” nasycona surową furią “Osto-Ayak”. Ta broń “slaps - fast” i oferuje niezwykłe możliwości:
Specyfikacja:
- Szybkość ataku: 3-tick
- Moc: Pomiędzy “Tumeken’s Shadow” a “Sanguinesti Staff”
- Idealna do wysokociśnieniowego “spellcasting” i clever “spell-weaving”
- Nie może być używana w PvP
System ładowania:
- Może być ładowana “Runes” LUB “Demon Tears”, ale nie obydwoma jednocześnie
- Przy rozładowaniu zwraca dokładnie to, co włożono
- Ładuje się pasywnie w małych ilościach gdy jest naładowana “Demon Tears” podczas pokonywania “Osto-Ayak”
Special Attack: Soul Rend
- Redukuje “Magic Defence” celu o zadane obrażenia
- Ma podwojoną celność i 30% wyższy maksymalny hit
- Nie redukuje obrony poniżej zera
- Używa 50% “Special Attack Energy”
- Idealny do długotrwałych starć z magicznie odpornymi przeciwnikami
Avernic Treads
“Avernic Treads” to “tribrid boots”, które nie tylko wyglądają dobrze, ale są również “best in slot” prosto z pudełka. Używając “Demon Tears” i bootów z “Cerberus”, można stworzyć ulepszone warianty:
Możliwe ulepszenia:
- Primordial Boots: +2 “Melee Strength”
- Pegasian Boots: +1 “Ranged Strength”
- Eternal Boots: +1% “Magic Damage”
Każde ulepszenie kosztuje 4,000 “Demon Tears” i bonusy się stackują. Odblokowanie wszystkich trzech pozwala wykuć potężne “Avernic Treads (Max)” - najpotężniejsze, najbardziej wszechstronne buty w całym Gielinor.
Wymagania i ograniczenia:
- 80 poziom “Strength”, “Defence”, “Ranged” i “Magic” do założenia
- 80 poziom “Smithing” (boostable) do wykucia
- Każdy ulepszony wariant jest untradeable, ale można go przywrócić do podstawowej (tradeable) wersji
- Dla “GIM”: brak przekazywania między członkami grupy - każdy musi pokonać “The Doom of Mokhaiotl” co najmniej raz na dowolnym poziomie
Confliction Gauntlets
“Confliction Gauntlets” to odpowiedź na frustrację każdego maga, który kiedykolwiek “splash’ował” spell’a tak mocno, że poczuł to w duszy. Te rękawice to “best in slot Magic glove upgrade”, które nienawidzą chybienia tak samo jak gracze.
Składniki do wykucia:
- Jeden “Tormented Bracelet”
- Rzadki, untradeable “Mokhaiotl Cloth” (drop z “The Doom”)
- 10,000 “Demon Tears”
Wymagania craftu:
- 83 poziom “Crafting” i 70 poziom “Smithing” (oba boostable)
- Musi być wykonane przy banku, podobnie jak “Rancour Amulet”
Specyfikacja i efekt:
- +2% “Magic Damage” i “Accuracy”
- Second Chance Magic: Miss once, roll twice
- Gdy standardowy spell (z dowolnego spellbook’a lub charged staff) nie trafi, następny cast tego samego spell’a na tym samym celu będzie rollował accuracy dwukrotnie
Mechanika działania:
- Działa tylko z bronią jednoręczną lub bez broni (sorry, “Shadow”)
- Brak cooldown’u i ładunków
- Działa tylko na ten sam spell i ten sam cel
- Funkcjonuje zarówno w PvM jak i PvP
Demon Tears
Podczas gdy większość “Demon Tears” będzie pochodzić z walki z bossem, gracze z poziomem 80+ “Woodcutting” mogą również zbierać je z zainfekowanych korzeni drzew przy wejściu do “Mokhaiotl”. Tempo jest wolniejsze, ale atmosfera znacznie bardziej spokojna.
The Auburnvale Fletching Activity
Lokacja i koncepcja
Na północ od “Tlati Rainforest”, w górach, znajduje się spokojna wioska “Auburnvale”. W tym pokojowym zakątku świata “ents” wędrują swobodnie, logi są fantazyjne, a zdobywanie XP ma w sobie nutę spokoju.
Lokalną tradycją jest pozostawianie “Vale Totems” inspirowanych lokalną fauną dla pokojowych sąsiadów “ents” i dekorowanie ich wszystkimi tymi pozostałymi tarczami i łukami z banku. Totemy są dostępne w sześciu rodzajach drewna, a wybrane dekoracje muszą pasować do materiału.
Dostępne rodzaje drewna
Poziomy wymagane:
- Oak: 20 “Fletching”
- Willow: 35 “Fletching”
- Maple: 50 “Fletching”
- Yew: 65 “Fletching”
- Magic: 80 “Fletching”
- Redwood: 90 “Fletching”
Po zbudowaniu totemu, lokalna populacja “ents” będzie go inspektować podczas swoich wędrówek przez las. Imponujące totemy będą nagradzane różnymi skilling’owymi nagrodami.
Fletching Knife
“Fletching Knife” to eleganckie, untradeable narzędzie zdobywane z tej aktywności. To jak stary nóż, ale z kilkoma przemyślnymi ulepszeniami:
Co czyni go wyjątkowym:
- Skraca o 1 game tick pewne akcje “Fletching” po pierwszym przedmiocie w batch’u
- Utrzymuje tick manipulation w ryzach i komentarze na Reddit spokojne
- Działa z: unstrung bows, shields, stocks, arrow shafts, atlatl dart shafts, javelin shafts, battlestaves, hunter’s spears, vale totems, bruma roots (Wintertodt)
- Nadal działa jak zwykły nóż - ciąć pajęczyny, owoce, czy salmon
- Equipuje się w off-hand
- Left-click to “Use”, więc nie można przypadkowo go equipnąć w trakcie fletching
Bow String Spool
“Bow String Spool” to odpowiedź na męczące podróże tam i z powrotem do banku z plecakiem pełnym “Bow Strings”. Ten poręczny gadżet przechowuje między 250 a 100,000 “Bow Strings” w jednym slocie.
Tabela pojemności:
- 1 Spool: 250 strings
- 2 Spools: 500 strings
- 3 Spools: 2,000 strings
- 4 Spools: 5,000 strings
- 5 Spools: 10,000 strings
- 6 Spools: 100,000 strings
Funkcjonalność:
- Automatycznie napełnia się podczas przędzenia lnu - wystarczy trzymać w inventory
- Można też ręcznie napełniać bow strings (nawet noted) przez right-click przy banku
- Flexibility przy wypłacaniu - dowolna ilość, unnoted lub noted przy banku
- Działa jak inventory przy stringowaniu łuków
Mechanika śmierci:
- Safe death (normal lub PvP protected): Zatrzymujesz Spool i wszystkie strings
- PvP unprotected death: Tracisz Spool i wszystkie przechowywane strings jako noted items
- Śmierć powyżej 20 Wilderness: Spool zamienia się w coins, PKer dostaje strings
- Odblokowana pojemność pozostaje przywiązana do konta
Dekoracje Player-Owned House
Greenman Statue i Greenman Carving to dwa nowe elementy dekoracyjne inspirowane duchem “Auburnvale”. Wykonane przy użyciu “Ent Branches” i mistycznej “Greenman Mask”, te tradeable elementy są idealne do ogrodu lub throne room.
Greenman Statue:
- Spokojna statua ogrodowa leśnego ducha
- Budowalna w “large plant” i “centrepiece spots” w “Garden” i “Formal Garden rooms”
Greenman Carving:
- Rzeźba ścienna dodająca mystique do wnętrza PoH
- Budowalna w “wall decoration spots” w “Combat room”, “Dining room” i “Throne room”
Oba wymagają 1 poziomu “Construction” i nie dają XP - to czysto o stylu!
Research Points i Dry Protection
Każdorazowe przeszukiwanie “Ent offerings” (loot pile, który zostawiają) daje “Research Point”. Można je wymieniać na nowe nagrody, w tym “Fletching Knife”, “Mask”, “Spool” i “Ent Branches”.
Jeśli szczęście nie jest po stronie gracza, research points oferują gwarantowaną ścieżkę progresji. Niechciane untradeable (lub dowolne items dla Ironmanów) można również konwertować na research points.
Atlatl Darts
Wprowadzono nowy sposób craftowania “Atlatl Darts” - idealny dla high-level “Fletchers” szukających bardziej hands-on podejścia. Odblokowane na 74 poziomie “Fletching”, ten nowy czterostopniowy proces:
Proces craftowania:
- Atlatl Dart Shafts: Nożem na “Ent Branches” (100 shafts per branch, 30 XP)
- Atlatl Dart Tips: Dłutem na “Broken Antlers” od “Custodians” (100 tips per antler, 10 XP)
- Headless Atlatl Darts: Dodanie feathers do shafts (1 XP per dart, wymaga 74 Fletching)
- Atlatl Darts: Przyłączenie tips do headless darts (9.5 XP per dart, wymaga 74 Fletching)
Greenman Mask i Redwood Hiking Staff
“Greenman Mask” to fantazyjna, leśna maska, którą można dostosować oferując 300 liści jednego rodzaju (Oak, Willow, Maple, Yew lub Magic). Podstawowa maska jest tradeable, transmogged wersje nie są. Po odblokowaniu można swobodnie przełączać style.
“Redwood Hiking Staff” to nowy element FashionScape wykonany z 1 “Redwood Log” i wymagający 90 “Fletching”. Tradeable i equipable jako słaba broń crush, może być używany jako dekoracja na “Redwood Totems”.
Współczynniki XP
Przybliżone współczynniki XP na godzinę (mogą się różnić w zależności od drogi, zarządzania inventory i posiadania nowego noża):
- Oak: 20,000 - 25,000
- Willow: 50,000 - 60,000
- Maple: 80,000 - 95,000
- Yew: 130,000 - 150,000
- Magic: 245,000 - 285,000
- Redwood: 300,000 - 350,000
Custodia Pass Slayer Dungeon
Lokacja i wymagania
“Custodia Pass Slayer Dungeon” znajduje się wzdłuż zdradliwego “Custodia Pass”, gdzie surowy teren Varlamore spotyka się z krańcami “Kourend”. To brutalny nowy combat hotspot zaprojektowany dla doświadczonych fanów “Slayer” i odważnych poszukiwaczy przygód.
Wymagania dostępu:
- 54 poziom “Slayer”
- 45 poziom “Fishing”
- 41 poziom “Construction”
- 36 poziom “Hunter”
- Ukończenie questa “Children of the Sun”
Custodian Stalkers
Dungeon wprowadza całkowicie nowe zagrożenie w postaci “Custodian Stalkers”. Gracze napotkają trzy odmiany tych rogowych horrorów:
- Juvenile: poziom 54
- Mature: poziom 67
- Elder: poziom 76
Te przeciwnicy charakteryzują się niską do średniej obroną, dużymi pool’ami HP i elemental weakness - idealne dla magów chcących przecisnąć się przez zadania. Poziom wymagań Slayer może wydawać się skromny na 54, ale te stworzenia mają wspierać progresję mid-level, oferując satysfakcjonującą opcję przed high-tier przeciwnikami.
The Antler Guard
“Custodian Stalkers” dropują “Antler Guard” - wyraźną nową broń off-hand, która priorytetyzuje offensive i Prayer bonusy nad Defence. To stepping stone do “Dragon Defender” - mniej tanky, ale nadal solidny w parze z overhead Prayers.
Bonus +5 Prayer czyni go prawdziwą przyjemnością dla każdego w “Proselyte setup”. “Antler Guard” jest tradeable, więc nawet jeśli RNG nie sprzyja, “Grand Exchange” może pomóc.
Alchemist’s Signet
Podczas walki z “Stalkers”, gracze mogą czasami natknąć się na intrygujący nowy przedmiot: “Alchemist’s Signet”. Te rzadkie dropy nie są natychmiast użyteczne, ale ci z okiem do eksperymentowania mogą znaleźć sposób na ich wykorzystanie gdzieś indziej w Varlamore.
The Gemstone Crab
Koncepcja i lokacja
W błyszczących zaroślach “Tlati Rainforest” przemyka stworzenie tak fantazyjne, że nawet “dragonstone” czułby się niedoubrane. “Gemstone Crab” to najbardziej błyszczący nowy boss Old School. Rzadko zadaje obrażenia (a gdy już, to tylko po 1 damage na raz), więc jeśli ideą PvM gracza jest relaxed combat XP praktycznie bez ryzyka KO przez kraba - gratulacje, znalazł swojego nowego najlepszego mate’a.
Mechanika i funkcjonowanie
“Gemstone Crab” to masywny, pokryty klejnotami kuzyn skromnych “Sand i Rock Crabs” - z wyjątkiem tego, że ten opuścił leg day. Technicznie walczy z powrotem, ale głównie hit’uje 0s, więc jedynym rzeczywistym zagrożeniem jest zapomnienie kilofa.
Pomimo swojej (wyjątkowo grzecznej) agresji, krab nie ma tradycyjnych combat stats. Zamiast tego ma timer bar nad głową - wizualną reprezentację tego, jak długo zostanie, zanim znudzi się tym, że go wali.
Jak to działa:
- Krab spawn’uje się losowo w trzech potencjalnych multi-combat lokacjach w “Tlati Rainforest”
- Gdy wystarczająco dużo ludzi go pokochanie “bonk’nie” wystarczająco długo, krab przemyśli swoje życiowe wybory i zakopie się
- Pozostawia za sobą gigantyczny, mineable gem rock - naturalną piñatę
- Tylko top 16 graczy którzy zadali najwięcej obrażeń może minować gem rock
- Każdy gracz może wyminować małą liczbę gems
- Można użyć małej jaskini w pobliżu, aby prześliznąć się przez zarośla i podążyć za krabem do jego następnego miejsca ukrycia
To grupowy content dla graczy chcących czegoś fun, social i błyszczącego - lub dla każdego, którego combat strategy głównie polega na kliknięciu raz i scrollowaniu social media przez chwilę.
New Nagua i Earthbound Tecpatl
Po ukończeniu questa “The Final Dawn” gracze otrzymają dostęp do “Ruins of Mokhaiotl”. Te starożytne kamienie nie są tylko domem dla “Delve boss”, ale również dla nowego wariantu “nagua”.
“Nagua” dropują “Earthbound Tecpatl” - dwuręczną twin Stab weapon, która kompletuje trio “Sulphur Blades” i “Glacial Temotli”. Każdy atak hit’uje dwukrotnie, dzieląc damage na dwa hitsplats. Wymaga 55 poziomu “Attack” do założenia.
Ta broń reprezentuje completion of the nagua weapon set, oferując graczom trzecią opcję w tej unikalnej kategorii broni z różnymi combat styles i specjalizacjami.
Inne zmiany i ulepszenia
Zmiany gameplay
- Krystlia’s Slayer assignments: Teraz boost’ują “Mossy Key” drop rate tylko w “Wilderness”
- Zaff’s discount staff barrel: Może teraz trigger’ować swój daily reset bez konieczności wylogowania i zalogowania
- Armadylean Guards: Na “Treasure Trails” nie są już vulnerable na melee attacks oprócz halberds, jak inne aviansie
- Deadman worlds: “Volcanic Mine” jest zamknięte, ale “Petrified Pete” oszukańczo pobierał numulites przed powiedzeniem graczom! “Fossil Trade Constabulary” interweniowało i Pete zwróci numulites następnym razem
- Slayer Gem: Teraz daje bardziej odpowiednie komunikaty przy osiągnięciu cap’a dla consecutive tasks
- High priest of Entrana: Naprawiono problem, gdzie nie mówił o “Firebird” po ukończeniu “Holy Grail”
PvP rota
PvP rota przeszła na Period A:
- 539 (US) - PvP World
- 318 (UK) - Bounty Hunter World
- 548 (Germany) - High-Risk PvP World
- 577 (US) - Free-to-Play PvP World
- 559 (UK) - LMS Competitive
Aktywowane worlds:
- World 390 (AUS) dla LMS Competitive
- World 569 (AUS) dla Bounty Hunter
“PvP Arena” używa ‘Max/Med’ loadouts w Ranked Duels i Tournaments w tym tygodniu.
Rozszerzenie infrastruktury serwerów
Szampańskie problemy
Zespół odnotował masowy wzrost liczby graczy ostatnio. Czy ktoś gra od 2007 roku, czy dopiero zaczął “Cook’s assistant” - wszyscy są mile widziani w Gielinor!
Z większą liczbą graczy przychodzi więcej ruchu. Niektórzy mogli zauważyć pełne światy i wolniejszą wydajność w godzinach szczytu. Aby złagodzić presję i utrzymać płynne działanie, rozszerzono infrastrukturę live, aby lepiej wspierać rosnącą populację.
Nowe światy
Dodano następujące światy:
- 4x US East: Worlds 402, 403, 404, 473
- 4x US West: Worlds 409, 541, 542, 543
- 2x UK: Worlds 562, 563
Te zmiany powinny pomóc bardziej równomiernie rozłożyć ruch między regionami. To rodzaj problemów, które zespół uwielbia mieć, i są niewiarygodnie dumni z tak szybko rosnącej społeczności.
Wydarzenia i społeczność
Varlamore merch
Aby uczcić wydanie “The Final Dawn”, dostępna jest nowa gama pinów i breloczków “Angels Scapes” o tematyce Varlamore - limitowana edycja dostępna w merch store. Capybara, Water Capybara (Orange), Sol Heredit i Renu, wraz z najcudowniejszym “Ribbiting Frogs Mini Pin Set” i “Dizana’s Max Cape Keyring”.
Cole Rolland RuneFest Medley i Mod Ash AMA
Uczczenie 21. “Modiversary” Mod Ash z Deluxe wersją “RuneFest Medley”. Będzie hostował ekskluzywne AMA 24 lipca o 5pm BST, 12pm EDT i 9am PDT. Track będzie dostępny na wszystkich głównych platformach muzycznych wraz z music video z Cole Rolland.
Varlamore Q&A Livestream i In-Game March
24 lipca od 4:00-5:00 PM BST odbędzie się specjalny “Varlamore Q&A livestream” i in-game celebration! Live na Twitch z panelem J-Modów: Mods Kieren, Ed i Halo z Development team, oraz Mods Skylark i West z Art team.
Jednocześnie Mods Manked i Rice będą prowadzić in-game March przez nowo odsłonięte regiony Varlamore na World 522. Zaleca się zabranie jedzenia, ponieważ niektóre stworzenia w “Tlati Rainforest” mogą być nieprzyjazne - agresywne level 60 monstery po drodze.
Konkurs: A Postcard from Varlamore
24-31 lipca
Konkurs wzywający wszystkich poszukiwaczy przygód i meme lordów do przesłania własnej “Postcard from Varlamore”! Należy przesłać screenshot z dowolnego miejsca w regionie Varlamore z krótkim caption lub “story” (maksymalnie 500 słów).
Miejsca zgłoszeń:
- Kanał #postcard-from-varlamore w oficjalnym OSRS Discord
- Reddit post na r/2007scape
Kategorie nagród:
- Funniest Postcard
- Most Creative Postcard
- Most Varlamorian Postcard
Zwycięzcy otrzymają nowe piny Capybara i Sol Heredit oraz wieczną chwałę zwycięstwa! Ogłoszenie wyników na początku sierpnia.
Więcej szczegółów znajdziesz na oficjalnej stronie Old School RuneScape: https://secure.runescape.com/m=news/a=13/varlamore-the-final-dawn-out-now?oldschool=1.
Autor

Edge
Ekipa OSRS.pl
Inne aktualności

Deadman All Stars: Sezon 2 już Trwa!
Drugie starcie gwiazd Old School RuneScape w trybie Deadman rozpoczęte - sześć drużyn content creato...

Za kulisami Żeglarstwa: Tom 4 (Wyniki ankiety alfy Żeglarstwa)
Jagex prezentuje wyniki ankiety z testów alfy nowej umiejętności Żeglarstwa, która okazała się najwi...

Ankieta 84: Stackowalne Clue Scrolle i więcej
Ankieta 84 wprowadza szereg usprawnień do gry, w tym stackowalne Clue Scrolle oraz usprawnienia PvM,...